Management și Leadership

Employer branding pentru antreprenori

17 August 2019
Chiar dacă afacerea ta este la început, nu este prea devreme să îți construiești brandul de angajator. E important să știi ce profil de angajat cauți, ce dorințe și preferințe are [...]

Internaționalizarea - ce să ai în vedere când îți extinzi afacerea

17 August 2019
Dacă te gândești să îți extinzi afacerea pe o piață nouă, e important să fii client înainte de a deveni vânzător. În plus, trebuie să înveți despre cultura locală, chiar dacă pare [...]

Cum setezi corect un obiectiv într-un proces de mentorat?

12 Aprilie 2019
Descoperă ce presupune mentoratul, cum îți folosește și cum îți formulezi un obiectiv corect în acest proces.

3 pași prin care îți poți duce afacerea la nivelul următor

11 Ianuarie 2019
Pentru că în antreprenoriat rareori marile salturi se întâmplă peste noapte, e important să îți fixezi niște obiceiuri care au pe termen mediu și lung un impact pozitiv asupra afac [...]

Cum să faci față presiunilor antreprenoriatului

18 Decembrie 2018
Antreprenoriatul poate fi, uneori, puțin înfricoșător, mai ales dacă te lași intimidat de provocări. Nimeni nu îți garantează succesul, în schimb apariția grijilor e o certitudine. [...]

Consultanță, coaching sau mentorat: alege soluția potrivită pentru tine

13 Iunie 2018
Pentru a ajunge la alegerea potrivită pentru tine, în acest articol îți prezentăm aceste trei instrumente la care poți apela. Fie că alegi consultanță, coaching și/sau mentorat, ia [...]

Primii pași în business, alături de un mentor - un dans al oportunității

9 Iunie 2018
”Experiența ei mi-a redat faptul că nu trebuie să privesc doar înainte ci și în stânga și în dreapta, să-mi dau seama de oportunități”, spune Alex, unul dintre beneficiarii secțiun [...]

Ce este o Retrospectiva în Agile?

3 Ianuarie 2018
O practică importantă în filozofia Agile este dată de inspectarea și adaptarea continuă pentru a crește eficiența echipei. De aceea retrospectiva este un element cheie în atingerea [...]

Busola valorilor, misiunea personală și impactul în business

12 Decembrie 2017
O invitație să reflectezi, nu atât de mult la lucrurile pe care le faci, ci la de ce faci ceea ce faci în fiecare zi.

Cum să identifici și să atragi talent în echipa ta

7 Decembrie 2017
Cele trei abilități care îți aduc succes în business, te pot ajuta să identifici și să atragi talent în echipa ta sunt: creativitatea, proactivitatea și focusul pe clienți/candidaț [...]

Mai ai un loc în board?

4 Decembrie 2017
Dacă e un lucru ignorat cu desăvârșire în organizațiile românești, e cel mai adesea guvernanța corporatistă.

Nevoie de claritate

4 Decembrie 2017
Cel mai important lucru pe care l-am învățat având grijă de peste 350 de fondatori în ultimii 10 ani este că provocarea lor cea mai mare e claritatea.

Importanța întrebărilor corecte

4 Decembrie 2017
Statisticile naționale au înregistrat o creștere constantă a numărului de afaceri antreprenoriale în ultimii ani, spre exemplu în 2015 afacerile au crescut cu 8,9% față de anul ant [...]

Cum să-ți folosești valorile colaborative ca să construiești scopul comun al firmei

28 Iulie 2017
Scopul comun îi uneste pe angajați, aduce eficienta, energie pozitiva, focus și resposabilitate. El este esențial pentru colaborare, inovație și rezultate.

10 principii care te ajută să-ți organizezi mai bine agenda

30 Mai 2017
Folosind un singur instrument de planificare poți obține o imagine de ansamblu a întregilor activități de care trebuie să te ocupi. Iată 10 principii care te pot ajuta să-ți organi [...]

Cum poți fi un mentor de succes

23 Mai 2017
Mentoratul este o relație bazată pe încredere, inspirație și respect reciproc. Ce ar trebui să facă, însă, un mentor pentru a fi unul de succes află din cursul de mai jos.

Mentoratul - cheia spre dezvoltarea afacerii tale

11 Mai 2017
Când construiești o afacere te confrunți cu o mulțime de provocări. Un mentor cu un parcurs îndelungat în antreprenoriat sau cu o experiență vastă într-o companie poate fi ghidul p [...]

Cum dezvolți o echipă performantă?

4 Mai 2017
O echipă este cea în care toți își doresc același lucru – dezvoltarea lor și a business-ului. Dar cum poți motiva angajații să lucreze ca o echipă? Urmărește cursul și află 5 princ [...]

Cum ții un interviu de angajare?

28 Aprilie 2017
Recrutarea omului potrivit poate avea un impact puternic asupra afacerii tale. Parte importantă din acest demers o reprezintă interviurile bine realizate. Află din curs cum să preg [...]

Cum îți alegi oamenii potriviți în echipa ta?

20 Martie 2017
Oamenii fac ca lucrurile să se întâmple și te ajută să îți îndeplinești obiectivele. Ce înseamnă ”background screening” mai exact și cum poți optimiza procesul de recrutare, află î [...]

Ce este și cum completezi un business canvas?

1 Februarie 2017
Un Business Model Canvas te ajută să îți structurezi ideea, să testezi dacă poate funcționa și să vezi care sunt punctele forte și cele slabe ale ideii tale. Urmărește acest scurt [...]

Cum negociem când nu avem putere de negociere?

31 Ianuarie 2017
Cum îți dozezi puterea de negociere în relația cu furnizorii atunci când ești la început de drum?

Cum poți fi lider?

30 Ianuarie 2017
A fi un lider înseamnă a încerca de fiecare dată altceva. Urmărește cursul și află care sunt principii ce definesc un team lider potrivit.

Cum găsim motivația optimă? (1)

11 Octombrie 2016
Ce faci cu angajații demotivați? Intrebarea e mereu pusă greșit: nu este dacă sunt sau nu motivați oamenii, ci de ce?

Cum găsim motivația optimă? (2)

11 Octombrie 2016
Noi suntem tot timpul motivati, insa nu in directia in care vor altii, ci in directia in care noi consideram ca este important.

Ce multi coach-i exista in ziua de azi… Sau nu?

11 Octombrie 2016
Eram pe un grup de antreprenori pe Facebook zilele trecute și am văzut următoarea întrebare: “Poti să fii coach de business dacă nu ai avut niciodată propria ta afacere?”

Networking pe LinkedIn

14 Iunie 2016
În acest video vă descriu cum puteți folosi LinkedIn pentru networking-atât în contextul unei companii, cât și ca antreprenor sau freelancer. Cât de important este să aveți un prof [...]

Scurtă filozofie de Time Management

14 Iunie 2016
Timpul este o resursă de care dispunem cu toții în mod egal, dar modul în care reușim să ne organizăm și să stabilim prioritățile face diferența între o zi obisnuită și o zi produc [...]