Marketing și Vânzari

Crowdfunding checklist pentru începătorul absolut

18 August 2019
Un ghid pentru toți cei interesați de crowdfunding: înțelege logica din spatele procesului, apoi creează propria campanie după model: cu template-uri de buget, strategie de comunic [...]

Internaționalizarea - ce să ai în vedere când îți extinzi afacerea

17 August 2019
Dacă te gândești să îți extinzi afacerea pe o piață nouă, e important să fii client înainte de a deveni vânzător. În plus, trebuie să înveți despre cultura locală, chiar dacă pare [...]

Public speaking - How to pitch

17 August 2019
Într-un pitch, e important să prezinți cu calm și să vorbești cu o intensitate medie. La fel de important e să repeți, ca să te încadrezi în timpul alocat. Află de la Alex Grecu cu [...]

Înregistrare Webinar | Marketing pentru antreprenori, cu Irina Ianculescu

15 Martie 2019
La webinarul din luna martie, am aflat cum ajută marketingul în antreprenoriat și ce trebuie să faci pentru pentru a avea rezultate, chiar dacă nu dispui de un buget substanțial.

Poziționarea de brand

13 Martie 2019
Află ce este și cum formulezi un positioning statement, sau, altfel spus, modul în care o marcă este adusă alături de target-ul ei.

Cum obții profit prin schimbările de preț?

6 Decembrie 2018
Prețul nu este doar cifra de pe etichetă. Prețul este afectat de către toate elementele modelului tău de business și le afectează și el, la rândul lui, pe toate.

Ce este și cum te ajută User Experience

18 Octombrie 2018
UX reprezintă totalitatea lucrurilor pe care un client le testează și le experimentează cu produsul sau serviciul tău. Descoperă cum să creezi o experiență clienților tăi de la Ben [...]

Ce trebuie să conțină un calendar de social media

29 August 2018
Primul pas este să definești temele relevante și importante pentru publicul tău și care se află în strânsă legătură cu produsul sau cu serviciul pe care tu îl oferi.

Metodologia Design Sprint - Prototiparea

13 Iunie 2018
Prototiparea este cel mai important lucru în designul de experiențe. Descoperă cum îți poți arăta ideile printr-un prototip și care sunt instrumentele pe care le poți folosi.

Cum și când să faci o campanie cu influenceri?

30 Mai 2018
Prin influenceri ajungi mult mai ușor și mult mai eficient din punct de vedere financiar la comunități la care altfel ai ajunge foarte greu și cu foarte mulți bani. Ascultă recoman [...]

Metodologia Design Sprint

24 Mai 2018
Cu metoda Design Sprint poți testa un concept nou în numai 5 zile, adică o soluție nouă la o problemă existentă, dar și un update pentru un produs sau un serviciu deja existent.

Cum facem cercetare de piață?

19 Aprilie 2018
Cercetarea de piață ne ajută să minimizăm riscurile și de cele mai multe ori ne ajută să luăm decizii de business, fie că vorbim de produs, fie că vorbim de consumator sau ceea ce [...]

Primul pas în vânzările B2B

2 Aprilie 2018
Poate ești un antreprenor la început de drum, poate ești solo, sau ai o echipă, dar cu siguranță, ocazional porți pălăria de vânzător.

Comunicarea de criză - cum să fii pregătit

8 Martie 2018
Ințelegerea gestionării unei astfel de situații este esențială pentru companiile mici și antreprenoriale. Ele au mult mai mult de pierdut de pe urma unui incident, decât are de pie [...]

Cum să-ți promovezi afacerea în media

2 Martie 2018
Pentru startup-uri de cele mai multe ori promovarea media este o metodă gratuită de a ajunge la un public potențial, dar și de a se conecta cu potențiali parteneri de business.

4 cursuri esențiale despre marketing online

16 Ianuarie 2018
Aici, în Startarium, ajutăm antreprenorii la început de drum cu resurse de învățare din domenii diverse, pentru că un startup poate reuși dacă folosește rețeta corectă: produs sau [...]

Strategia de portofoliu

12 Decembrie 2017
Ce este strategia de portofoliu și la ce ajută, care sunt direcțiile de extindere a portofoliului și extinderea unei marci existente în portofoliu.

Cum dezvolți relația cu presa?

29 Noiembrie 2017
Interviu cu Simona - Claudia Dobre, Managing Partner TAGline, agenție de comunicare strategică și branding

Experiența clientului - un avantaj competitiv pentru un startup

13 Octombrie 2017
Cum poți face ca experiența clientului să devină un avantaj competitiv pentru un startup.

4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online

27 Iulie 2017
Acest curs explică cei 4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online: product/market fit, audiență, mesaje și poziționare, diferențiatori.

5 tehnici pentru o prezentare de succes

28 Aprilie 2017
Dacă vrei sa ai publicului de partea ta în timpul unei prezentări și în același timp să transmiți o emoție alături de mesajul tău, în cazul acesta, te afli în locul potrivit.

Introducere în Product Management

4 Aprilie 2017
Ca antreprenori, putem beneficia de multe din conceptele validate și aplicate de nenumărate ori de către managerii de produs din diferite industrii. Urmărește cursul, aplică concep [...]

Rețeta reclamelor eficiente pe Facebook

16 Martie 2017
Dezvoltăm împreună strategii și tactici ce te vor ajuta să îți atingi aceste obiective folosind într-un mod cât mai eficient bugetul disponibil. În acest curs discutăm despre 4 ing [...]

Cum definim publicul țintă?

16 Martie 2017
Cum definim publicul țintă și la ce ne ajută în construirea unei comunicări eficiente, precum și care sunt elementele principale ale unei poziționări, poți afla în cursul de mai jo [...]

Introducere în relații publice

16 Martie 2017
La ce să fii atent înainte să începi să comunici și să construiești o imagine publică pentru firma ta.

Ce așteptări au clienții tăi?

16 Februarie 2017
Clienți, așteptări, nemulțumiri, soluții, vânzări, sunt doar câteva dintre conceptele dezbătute în curs. Urmărește-l și află cum poți să-ți îmbunătățești procesul de vânzare fiind [...]

Tehnici de "gamification" pentru dezvoltarea afacerii

19 Ianuarie 2017
Dacă nu ai auzit până acum de "gamification", iată câteva informații utile despre cum ar putea fi folosit în procesele de învățare, campaniile de marketing sau cele de sales.

Cum să stabilești prețul produsului tău

18 Ianuarie 2017
În acest curs veți afla care sunt aspectele pe care trebuie să le țineți minte atunci când vreți să aveți succes în stabilirea prețurilor produselor sau serviciilor dumneavoastră.

Pot startup-urile online să evite eșecul? Un marketing mai bun ar putea fi soluția

22 Noiembrie 2016
Startup-urile eșuează la o rată uluitoare. Și deși e bine să fii pozitiv și să blochezi gândurile negative, trebuie să iei în calcul posibilitatea de eșec înainte de a-ți lansa afa [...]

Cum ne poziționăm marca?

17 Noiembrie 2016
În cursul de față îți voi împărtăși câteva lucruri care fac diferență și aduc valoare atunci când vorbim de construcția unei mărci.

12 ponturi despre cum să alegi numele startup-ului tău

15 Noiembrie 2016
Găsirea denumirii potrivite pentru startup-ul tău poate avea un impact semnificativ asupra succesului de care te vei bucura. O denumire greșită poate să facă mai rău decât să nu re [...]

Cum construiești povestea business-ului tău?

11 Octombrie 2016
Ce este o poveste și care este scopul ei? Află care sunt cele două povești esențiale pe care le spui ca antreprenor și cum le poți spune convingător.

5 tendințe în graphic, web design și nu numai, de urmărit în 2016

14 Iunie 2016
Artele vizuale par să transpună sentimentul perioadei în care se conturează. Secolul ăsta totul pare să fie despre culori puternice, reducerea la esențial, tehnologie și adaptabili [...]