Povesti Nemuritoare de Vanzari

O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile - fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu ... sa se vanda pe ei.

Inițiatorii campaniei

Adrian Cioroianu
Adrian Cioroianu
2801 euro

140% din 2000 euro necesari

Finanțat cu succes

mai sunt

0 secunde

durata campaniei

12 iul. / 26 aug.

susținatori

101

Finanțare fixă - Proiectul trebuie finanțat 100%.
În caz contrar, banii sunt returnati.

“Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevoie nu doar de partea de inginerie, ci si de zona de business, de comercial, de cunostinte si competente de dezvoltare a distributiei internationale, de intelegere a pietei. Acesta adauga ca, daca la nivel de suport si customer care specialistii romani au ajuns la un nivel comparabil cu cele mai inalte standarde globale (“aici suntem deja intre master si doctorat”, spune Talpes), in zona de marketing nivelul e mai scazut (“suntem ca niste absolventi de gimnaziu si ne batem cu doctoranzi pe piete cum e cea din SUA”). Daca viata companiei nu sta in mainile unor doctori in vanzari si marketing, ci ale unor absolventi de scoala generala, s-ar putea ca banii astia sa se risipeasca in doi timpi si trei miscari si sa nu te alegi cu nimic”.  

Florin Talpes - Bitdefender - Revista BIZ 2014.

Avem nevoie de knowhow romanesc in ceea ce priveste vanzarile. Avem nevoie de o comunitatea a vanzatorilor din Romania. Dar sa incepem cu inceputul. 

O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile - fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu ... sa se vanda pe ei.

O carte utila pentru toata lumea, cu exemple si lucruri puse in practica in Romania. Este plin de carti de vanzari traduse din alte limbi. Dar multe din acele lucruri de acolo nu se aplica la noi.

E timpul sa culegem experientele vanzatorilor romani si sa le dam mai departe asa cum s-a procedat in trecut si cu povestile nemuritoare.

Colectia va aparea sub forma unei carti de vanzari si care va fi disponibila online si prin intermediul librariilor. Cartea va costa 49 lei si ne propunem sa o lansam la Gaudeamus 2017 in noiembrie in cadrul unui eveniment la care vor putea participa toti cei care vor contribui la acest proiect.

De ce sa sustii acest proiect? Pentru ca poti contribui activ la formarea unei scoli romanesti de vanzari prin incurajarea publicarii de carti care sa relateze experiente reale si aplicabile pentru Romania. Poate te gandesti ca este doar o alta carte de vanzari asa cum sunt multe altele? Da, dar numai ca majoritatea sunt titluri straine, traduse in limba romana si care nu sunt neaparat valabile pentru ce se intampla la noi. Pana la urma, poti vedea asta ca pe o culegere de cantece, poezii populare care se transmiteau din gura in gura - adica o carte de povesti de vanzare romanesti care nu trebuie sa se piarda.

In plus nu vrem doar contributia ta financiara, ci si povestile tale de vanzari. Daca ai experienta, daca vrei sa o impartasesti cu altii sa poata invata si ei, alatura-te noua in aces demers.

Cei 2000 de euro ii vom folosi exclusiv pentru tiparirea cartii in cat mai multe examplare si distributia ei online si prin librarii. O poti comanda in avans si in felul asta sa ajuti la aparitia ei, iar apoi fiecare leu castigat din vanzarea cartii se va duce pentru tiparirea de noi tiraje, astfel incat sa punem o morisca in miscare si sa ne asiguram ca ajunge la cati mai multi vanzatori.

Orice comanda in avans inseamna un umar pus la educatia vanzatorilor din Romania si la ajutarea celor care doresc sa se dezvolte profesional in aceasta directie.


Stadiul actual al proiectului

Exista acceptul vanzatorilor de top din diferite industrii ( telecom, it&c, servicii medicale, retail, constructii, asigurari, imobiliare, turism, etc ) de a participa cu povestile si experientele lor in aceasta carte.

Incercat un mic experiment cu 20-30 dintre ei si cu povestile lor de succes - experiment cu succes si apreciat de public.

Discutat cu editura pentru utilizarea echipei de distributie in vederea raspandirii cartii in reteaua de librarii si online.


Următorii pași de făcut

- identificarea altor vanzatori si industrii de interes ale caror povesti sa le auzim.

- strangerea povestilor de la toti autorii implicati

- redactare, editare, corectare carte

- ilustratii grafice la fiecare poveste

-tiparire carte

- distribuire catre suporteri si prin canalete de vanzare

- crearea unei comunitati online de vanzatori - Comunitatea Vanzatorilor din Romania

Echipa proiectului

Echipa Proiect ( o parte din echipa de proiect este echipa cu care lucrez la Sales Magazine - prima si singura revista de vanzari din Romania care apare o data pe luna - apare online si suntem la numarul 17 deja - www.salesmagazine.ro - puteti accesa si pagina web si pagina de facebook sa va faceti o idee ce putem face in zona aceasta de publishing /  vanzari ):

- Mihaela Patrana - Tehnoredactare

Mihaela vine cu un bagaj de experiențe care arată astfel: mai bine de 6 ani în mediul ONG, management organizational, training si vanzari.

Si-a inceput cariera in HQ DHL in Germania, in echipa globala de HR. Este alumnus AIESEC, cea mai mare organizatie de studenti din lume si co-fondator Sales Magazine, prima revista de vanzari din Romania, scrisa de vanzatori pentru vanzatori.


Si-a descoperit pasiunea pentru vanzari in anii studentiei, pe vremea cand vindea “idei” in AIESEC, cea mai mare organizatie de studenti din lume. Este un vanzator curios si zambitor.


E un spirit liber, cu aspirații îndrăznețe. Ii place sa faca lucrurile diferit, sa le faca bine.

Ii plac: muzica buna, design-ul vestimentar si oamenii pozitivi.

- Georgiana Cristea - Ilustratii grafice

Georgiana este pasionata de comunicare si lucrul cu oamenii.

“In anul 2 de facultate m-am angajat si tot atunci, am intalnit un trainer care m-a facut sa imi doresc foarte mult sa fac si eu aceasta meserie!”


De atunci au trecut 10 ani in care a capatat experienta in domeniul telecom si anul acesta se implinesc 8 ani de cand se ocupa de formarea adultilor.


Georgiana are peste 2000 de ore de training livrate si cu toate astea incepe fiecare dimineata de curs cu la fel de multa dedicare, pasiune, emotie si deschidere ca la inceput.

- Adrian Cioroianu - Editor

- Cristi Cojocaru, Laurentiu Giusca, Mihai Nodea, Radu Dinu, Catalin Olteanu, Ramona David, Ioana Moldovan, Adrian Cioroianu, Corina Calin, Cosmin Patroiu, Cosmin Cosma, Viorel Tascau, Sabin Galceava, Luminita Popa + 20-30 de vanzatori - Povestitori


Puncte de risc în realizarea proiectului

- indisponibilitatea oamenilor de a plati pentru continut de calitate

- riscul de a fi privit ca un proiect de nisa adresat vanzatorilor, desi este pana la urma pentru orice om implicat in business indiferent ca e angajat sau antreprenor.