E timpul să construim împreună noul Impact Hub!

Impact Hub este de 5 ani locul în care oamenii, ideile și afacerile lor se întâlnesc, colaborează și cresc împreună. Găsești aici o comunitate puternică de antreprenori, programe performante de accelerare, evenimente inovatoare și un spațiu creativ de co-working. Iar acum e timpul să construim împreună noul Impact Hub!

Inițiatorii campaniei

Daniel Matei
Daniel Matei
Laura Ducu
Laura Ducu
Irina Simulescu
Irina Simulescu
Oana Craioveanu
Oana Craioveanu
Costel Mares
Costel Mares
Bianca Băcăinţan
Bianca Băcăinţan
Lucian Gramescu
Lucian Gramescu
Madalina Neagu
Madalina Neagu
Madalina Martin
Madalina Martin
Vlad Craioveanu
Vlad Craioveanu
30750 euro

205% din 15000 euro necesari

Finanțat cu succes

mai sunt

0 secunde

durata campaniei

12 iul. / 26 aug.

susținatori

74

Finanțare fixă - Proiectul trebuie finanțat 100%.
În caz contrar, banii sunt returnati.

UPDATE
Comunitatea Impact Hub crește alături de tine și de alți membri asemeni ție. Descoperă ce spun ei, alege recompensa și devino parte a comunității Impact Hub Bucharest.

De ce să devii membru Impact Hub Bucharest?
Alex Grecu - Antreprenor / alexgrecu.ro
Devino membru Impact Hub Bucharest
Alina Ilie - Fondator Make-Up Chevalet
Adu-ți startup-ul la Impact Hub Bucharest
Andrei Stoica - Founder 13 SMITH - Digital Distillers
Alege Impact Hub pentru afacerea ta
Shirina Stefanescu-Albu - Managing Partner Legalway

Ce este Impact Hub?

Suntem parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 100 de locații de pe 5 continente și o comunitate cu peste 15.000 de membri, iar ție, ca membru al acesteia, îți oferim  acces la un întreg ecosistem de resurse, inspirație și oportunități de creștere. Din 2012 și până astăzi Impact Hub Bucharest a însemnat:

  • mai mult de 1.000 de membri găzduiți
  • peste 500 de evenimente organizate la care au participat 12.000 de persoane.
  • mai bine de 100 de startup-uri ce au ajuns la următorul nivel cu ajutorul programelor noastre de dezvoltare a afacerilor
  • peste 10.000 de utilizatori înregistrați pe Startarium.ro - cea mai complexă platformă educațională și de acces la finanțare a inițiativelor antreprenoriale românești.

În tot acest timp nu am uitat să fim gazde bune – poate ai fost chiar tu unul din cei aproape 80.000 de oameni care ne-au trecut pragul la unul din cele 2.200 de evenimente care au avut loc în Impact Hub Bucharest. Acum a venit vremea să scriem următorul capitol!

Impact Hub Bucharest Community Profile

Ce vei găsi la noul Impact Hub Bucharest?

Oameni ca tine. Oportunități. Idei. Inspirație. Parteneri. Povești. Confort. Timp…  Da, timp. În aceleași 60 de minute se regăsesc în același spațiu, simultan, mai multe resurse și conexiuni decât în orice alt spațiu în care îți poți crește afacerea. Acesta este motivul  pentru care 76% din  membrii noștri consideră rolul nostru important în succesul startup-ului lor. Comunitatea Impact Hub Bucharest este în continuă creștere și odată cu ea și nevoile de resurse și infrastructură ale membrilor și partenerilor nostri. De aceea, a venit timpul să ne mutăm într-o casă noua. Începând cu 1 septembrie ne vei putea vizita la Timpuri Noi Square, într-un spațiu de 2,5 ori mai mare – de 1.600  mp2.

Impact Hub Bucharest Overview

Ce facilități va oferi noul spațiu Impact Hub Bucharest?

  • 68 de locuri în zona de co-working
  • birouri închise pentru echipe
  • o zonă pentru startup-urile finaliste ale programului Startarium.Inc
  • peste 400 de mp2 de spații comune, dedicate comunității: sală de întâlniri, cabine de Skype, bucătărie, zone de relaxare și întâlniri informale precum și o foarte frumoasă terasă exterioară.
  • o zonă de evenimente ce își va dubla suprafața până 570 la mp2. Cele 3 săli de evenimente vor fi dotate cu tot ceea ce ai nevoie atât pentru întâlniri și workshop-uri începând cu 15 persoane, cât și pentru conferințe cu 150 de participanți.

Pe lângă toate acestea, vei putea să îți parchezi mașina în subteran, să îți lași bicicleta într-un loc special amenajat (cu acces la dușuri și vestiare) sau să folosești spațiul chiar dacă vii într-un fotoliu rulant întrucât noul Impact Hub Bucharest va fi 100% wheelchair friendly.

Welcome to Impact Hub Bucharest

Mai mult spațiu și mai multe resurse, precum si feedback-ul celor cu care am lucrat de-a lungul celor 5 ani, ne-au inspirat să regândim structura abonamentelor:

  • Hub Connect (150 lei / lună, tva inclus * începând cu 1 septembrie) este soluția ideală pentru cei ce doresc să fie în contact permanent cu o rețea globală de oameni cu atitudine antreprenorială. În plus, în fiecare lună ai acces exclusiv la peste 8 evenimente de conectare, inspirație și business know-how, iar dacă spațiul îți stârnește creativitatea, ai și o zi de lucru inclusă în abonament.
  • Hub Casual (400 lei / lună, tva inclus * începând cu 1 septembrie) îți oferă acces la spațiu o zi pe săptămână (4 zile / lună) și este abonamentul dedicat celor aflați într-o continuă mișcare, cei ce doresc să îmbine lucrul din propriul birou cu cel din Impact Hub, cei care între două deplasări au nevoie de un loc care să le ofere energia și resursele necesare pentru a obține cât mai mult de la timpul lor
  • Hub Regular (750 lei / lună, tva inclus * începând cu 1 septembrie) îți oferă acces la spațiu 3 zile pe săptămână (12 zile / lună) și este abonamentul pe care îl folosesc în mod uzual atât antreprenorii aflați în primele faze ale startup-ului cât și cei pentru care dinamismul este un cuvânt de ordine.
  • Hub Resident (1100 lei / lună, tva inclus * începând cu 1 septembrie) îți oferă acces nelimitat, poți avea un birou dedicat pe care să îți lași desktopul, iar pe baza unei cartele ai acces 24/7. Este abonamentul utilizat cel mai des de antreprenorii dedicați afacerii pe care o conduc și pentru care nevoia de timp și spațiu este foarte importantă.

Abonamentele Impact Hub oferă membrilor o serie de extra beneficii:

  • sala de întâlniri inclusă în abonament, disponibilă pe bază de rezervare (pentru abonamentele Casual, Regular, Rezident și cei ce utilizează birourile de echipă)
  • posibilitatea de a primi corespondența la Impact Hub Bucharest (pentru abonamentele Casual, Regular, Rezident și cei ce utilizează birourile de echipă)
  • un dulăpior de depozitare (pentru abonamentele Regular, Rezident și cei ce utilizează birourile de echipă)
  • 3 zile gratuite / an în oricare dintre cele peste 100 de locații Impact Hub din toată lumea
  • acces gratuit la peste 8 evenimente de conectare, inspirație și business know-how precum și reduceri la programe și evenimente partenere
  • scaune Herman Miller Sayl în dotarea tuturor spațiilor de lucru.
  • apă, ceai și cafea incluse în abonament
  • acces la comunitatea online ce îți poate oferi feedback, resurse sau extra conexiuni
  • validarea ideilor de afaceri prin campanii de crowdfunding desfășurate pe startarium.ro/crowdfunding
  • opțiunea de a schimba lunar tipul de abonament utilizat, în funcție de nevoi

Impact Hub Bucharest Coworking

Am înțeles de asemenea și cum evoluează nevoile echipelor de la co-working la birouri dedicate și de aceea, în noul spațiu, am amenajat 4 birouri de echipă cu capacități între 4 și 9 persoane. În plus față de spațiul dedicat, membrii echipelor au aceleași facilități precum Hub Resident (inclusiv accesul 24/7). 

Evenimentele găzduite la Impact Hub vor beneficia de aceeași atmosferă prietenoasă și creativă în 4 tipuri de spații:

  • Sala Londra cu o capacitate de 20 de persoane la mese și 25 în format teatru
  • Sala Viena cu o capacitate de 30 de persoane la mese și 45 în format teatru
  • Sala San Francisco cu o capacitate de 80 de persoane la mese și 150 în format teatru
  • Spațiul Atelier include toată zona de evenimente și este pretabil evenimentelor între 100 și 150 de persoane precum și celor ce își doresc un spațiu dedicat evenimentului pe care îl organizează

Impact Hub Bucharest Events Area

În perioada campaniei de crowdfunding (12 iulie - 25 august) am pregătit o serie de pachete speciale sub formă de recompense: 

  • Reduceri de până la 50% la abonamentele Hub Connect achitate pe un an de zile. Achiți 200 euro vs 390 euro, tariful standard (12 luni * 150 lei)
  • 40% reducere pentru abonamentele Hub Connect pe 3 luni. Achiți 60 euro vs 100 euro, tariful standard (3 luni * 150 lei)
  • 33% reducere la pachetul Hub Casual pe 4 luni (septembrie - decembrie). Achiți 240 euro vs 357 euro, tariful standard (4 luni * 400 lei). Doar 30 de recompense disponibile
  • 33% reducere la pachetul Hub Regular pe 4 luni (septembrie - decembrie). Achiți 450 euro vs 667 euro, tariful standard (4 luni * 750 lei). Doar 15 recompense disponibile
  • 33% reducere la pachetul Hub Resident pe 4 luni (septembrie - decembrie). Achiți 640 euro vs 952 euro, tariful standard (4 luni * 1100 lei). Doar 6 recompense disponibile

După epuizarea recompenselor de tip early bird, reduceri substanțiale vor fi în continuare disponibile în campanie (în limita locurilor disponibile)

  • 20% reducere la pachetul Hub Casual pe 4 luni (septembrie - decembrie). Achiți 290 euro vs 357 euro, tariful standard (4 luni * 400 lei). 60 de recompense disponibile
  • 20% reducere la pachetul Hub Regular pe 4 luni (septembrie - decembrie). Achiți 530 euro vs 667 euro, tariful standard (4 luni * 750 lei). 25 de recompense disponibile
  • 20% reducere la pachetul Hub Resident pe 4 luni (septembrie - decembrie). Achiți 760 euro vs 952 euro, tariful standard (4 luni * 1100 lei). 14 recompense disponibile

În plus, dacă spațiul prietenos și creativ de evenimente al Impact Hub Bucharest este cel care te interesează, avem reduceri între 15% și 25% pentru pachetele de servicii de organizare de evenimente achitate în avans.


Unde va fi noul Impact Hub Bucharest?

La 1 minut de mers pe jos de stația de metrou Timpuri Noi, la 5 minute de mers cu mașina de Piața Unirii sau la câte minute este nevoie de mers cu bicicleta – da, în locație veți găsi parcare pentru biciclete, dușuri și vestiare. E timpul să vă notați noua adresă Impact Hub Bucharest: Splaiul Unirii nr. 165, sector 3, etaj 1 – Timpuri Noi Square.


Stadiul actual al proiectului

Am început planificarea noului spațiu încă din luna ianuarie, iar în luna iulie am demarat și lucrările de amenajare care cuprind diverse faze, de la partiționare, amenajare podea, mobilare, decorare etc.

Bugetul de amenajare este acoperit în mare parte, obiectivul nostru în aceasta campanie fiind de a asigura capitalul rulant pentru începutul toamnei, dar în mod special de a celebra această mutare printr-o campanie de pre-sale cu discount-uri generoase.

Următorii pași de făcut

Finalizarea amenajării spațiului (incluzând partiționare, amenajare podele, mobilarea și decorarea spațiului) până la finalul verii, astfel încât 1 septembrie să fie prima zi de lucru în noul spațiu. Vă vom ține la curent cu evoluția lucrărilor în perioada campaniei.

Echipa proiectului

Am pus bazele echipei încă din 2010 și am lucrat împreună încă de atunci la dezvoltarea comunității curente și a programelor pe care astăzi le oferim. De-a lungul timpului, noi și noi oameni ni s-au alăturat și au adus un plus de experiență, fie că vorbim despre skill-uri de dezvoltare și găzduire a comunității, organizare de evenimente ori dezvoltarea de programe de creștere a afacerilor.


Suntem în prezent o echipă dinamică de peste 10 membri și continuăm să recrutăm.


Puncte de risc în realizarea proiectului

Considerăm că experiența acumulată până acum ne-a permis să minimizăm riscurile acestui proiect, de la diversificarea surselor de finanțare a investiției la contractarea furnizorilor pentru amenajări.

Cum te poți implica și tu în campanie?

Suntem convinși că e timpul să construim împreună noul Impact Hub Bucharest: contribuie în campanie și apoi dă vestea mai departe prietenilor și colegilor tăi!