Jurnalist din 2008. Am început prin a scrie despre tehnologie, iar de doi ani urmăresc startup-urile românești din postura de redactor-șef al start-up.ro. Urmăresc ecosistemul startup-urilor românești de peste cinci ani. Îmi plac poveștile cu ratări mai mult decât îmi plac poveștile de succes, pentru că e mai mult de învățat din sinceritatea unei înfrângeri. Dar nu cred că partida a fost pierdută. Susțin antreprenoriatul, dar îmi păstrez un spirit critic față de ideile și implementările locale.
Pentru startup-uri, promovarea media este o metodă gratuită de a ajunge la un public potențial, dar și de a se conecta cu potențiali parteneri de business sau chiar investitori. Cum ajungi însă în publicațiile de interes pentru industria ta? Află din cursul susținut de Vlad Andriescu, Redactor-șef Start-up.ro.
2016 a fost pentru startup-urile din România unul al evoluției. Au apărut mai multe noi, unele s-au consolidat, am avut tranzacții și investiții, iar evenimentele din domeniu par din ce în ce mai multe. Mai e mult de muncă, însă.
Pe Startarium, lucrăm cu specialiști pentru a aduna la un loc răspunsurile la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor. Caută propriile provocări printre cele deja adresate, sau întreabă-ne direct și vom căuta un răspuns pentru tine.
Pune o întrebare